Direktlänk till inlägg 4 januari 2016

Give and take, give or get broken.

Av Caroline Wilhelmsson - 4 januari 2016 22:52

Efter dagens svängar och ett långt fint samtal med polis myndigheten kom det fram en hel massa. Känns förjävligt att behöva gå detta hållet men om det är vad som krävs så tänker jag det också göra. Att man kan klanka ner och sparka på andra för hur de beter sig det går bra. Smutskasta människor som bryr sig och försöker hjälpa men när allting vänder och det inte ser så ljust ut går det fint att använda sina egna nära. Fint... Mer än så kan man helt enkelt inte säga..


Tänk vad lätt det hade varit om man inte dykt upp med värsta stritts yxan. JAG har i all fall inte begått lag brott. Jag riskerar ingenting som helst och allt jag krävde vart att få mina hundar tillbaka till mig. Att jag inte längre ska behöva se min son lida för att du är egoist. Tänk vad lätt allting hade kunnat försvinna och striden hade aldrig behövt ske, men jag tänker inte bli nerkastad, nertryckt och få ut pekat vad jag gjorde för fel. Du ville prata och det skulle inte vara några mellan händer vad fan vart dagens meddelande då? Jag kanske inte är den skarpaste kniven i lådan men jag är fan inte den dummaste. Har ALDRIG förbjudit att du haft hundarna till något som helst. Hade det inte varit bättre att visat lite god anda då?
Åt helvete med allt säger jag bara.

Torsdag kan inte komma snabbt nog nu, stammis jag kommer spendera dagen i telefonen. Kosta vad det kosta vill.

Aldrig mer att jag kommer lita på någon, aldrig mer att jag tänker vara godtrogen.

Godnatt och låt morgon dagen sätta fyr på virket.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Wilhelmsson - 20 februari 2016 05:42

Så blev det ett uppehåll i inläggen här då, tro inte att jag glömt bort! Det ligger en del påbörjade inlägg men då livet kommit i mellan har de inte blivit helt avslutade. Men inte bortglömda, detta är första natten på väldigt länge som jag faktiskt ...

Av Caroline Wilhelmsson - 20 januari 2016 18:35


Att googla runt på nätet, om det som kommer upp i huvudet på mig just nu är antingen en lättande eller jobbig känsla. I dag hittade jag något intressant som ger lite ljus i vardagen. Det känns tungt nu, i 6 veckor har jag varit så sjukt tom. Det finn...

Av Caroline Wilhelmsson - 16 januari 2016 00:09

Efter en lång och händelserik vecka med ett par dagar i stallet börjar den gå i mot sitt slut. Varje dag får jag reda på vad man har för människor runtomkring en och vilka som bryr sig det där lilla extra. Ni är många och väldigt värdefulla för mig o...

Av Caroline Wilhelmsson - 13 januari 2016 14:56

Goda nyheter en dag som denna är dumt att klaga över. Myst med en av de bästa på espresso house, träffat ännu en nära på psykiatrin. Alltid trevligt att få dela med sig av sina händelser till någon som vet nästintill allt som hänt under åren. Ser...

Av Caroline Wilhelmsson - 11 januari 2016 15:24

I bland undrar jag hur mycket man värdesätter sig själv, sin familj, sina vänner och bekanta. De olika verksamheterna man är delaktig i och vad man påstår sig brinna för. Jag önskar jag kunde vara en fluga på väggen, för hur det än går är jag en vinn...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Säg mig något vetja!


Ovido - Quiz & Flashcards