Direktlänk till inlägg 22 december 2015

Skippa julmat och julstök

Av Caroline Wilhelmsson - 22 december 2015 18:06

Ja eftersom det ändå inte finns någon julkänsla när det är plus grader även uppåt i landet. Att det bara är 2 dagar kvar till jul är inget man kan tänka sig. Julekänslan är verkligen ikke existerande men det ska ju firas ändå. Jultomten får nog åka bil till hushållen i alla fall när snön inte behagat komma.


Just nu sitter jag med systers man på burger king i Gävle, sett den förbannade bocken ännu en gång, ingen som satt fyr på den ännu. Lite lätt besviken måste jag erkänna att jag är. Skulle vara en större upplevelse att se den brinna än att faktiskt få se den.

Lilleman skulle så klart ha chicken nuggets, och chicken Fries, förstår inte vad det är med honom och chicken Nuggets. Tycker ju att han borde ha tröttnat på det vid det här laget. Nej det är inte det enda vi äter men om han hade fått bestämma hade vi utan tvekan kunnat leva på chicken Nuggets.

Själv så har jag inte längre något sug efter chicken nuggets, eftersom slaktaren informerade mig om hur de tillverkas får jag kräk känsla varenda gång jag ser och/eller känner lukten av skiten. Tack slaktare Fredrik för att du förstört denna underbara kyckling för mig. Ska nog komma underfund med hur jag ska återgälda tjänsten....

Avslutar med jul bild från BK Gävle.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Wilhelmsson - 20 februari 2016 05:42

Så blev det ett uppehåll i inläggen här då, tro inte att jag glömt bort! Det ligger en del påbörjade inlägg men då livet kommit i mellan har de inte blivit helt avslutade. Men inte bortglömda, detta är första natten på väldigt länge som jag faktiskt ...

Av Caroline Wilhelmsson - 20 januari 2016 18:35


Att googla runt på nätet, om det som kommer upp i huvudet på mig just nu är antingen en lättande eller jobbig känsla. I dag hittade jag något intressant som ger lite ljus i vardagen. Det känns tungt nu, i 6 veckor har jag varit så sjukt tom. Det finn...

Av Caroline Wilhelmsson - 16 januari 2016 00:09

Efter en lång och händelserik vecka med ett par dagar i stallet börjar den gå i mot sitt slut. Varje dag får jag reda på vad man har för människor runtomkring en och vilka som bryr sig det där lilla extra. Ni är många och väldigt värdefulla för mig o...

Av Caroline Wilhelmsson - 13 januari 2016 14:56

Goda nyheter en dag som denna är dumt att klaga över. Myst med en av de bästa på espresso house, träffat ännu en nära på psykiatrin. Alltid trevligt att få dela med sig av sina händelser till någon som vet nästintill allt som hänt under åren. Ser...

Av Caroline Wilhelmsson - 11 januari 2016 15:24

I bland undrar jag hur mycket man värdesätter sig själv, sin familj, sina vänner och bekanta. De olika verksamheterna man är delaktig i och vad man påstår sig brinna för. Jag önskar jag kunde vara en fluga på väggen, för hur det än går är jag en vinn...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Säg mig något vetja!


Ovido - Quiz & Flashcards